Nyerjen 3 napos 2 főre szóló villányi utazást félpanziós ellátással a Hétfogás Fogadóba!

Játsszon velünk, töltse ki a jobb oldalon található "játékszelvényt", és megtudja, hogy Ön-e a következő szerencsés, aki nyereményjátékunkon a nevével és az email címével egy 3 napos 2 fő részére szóló villányi utazást nyer félpanziós ellátással és köszöntő itallal. Az adatait bizalmasan kezeljük.

Éljen ezzel a lehetőséggel, és töltse ki a játékszelvényt most! >

Legutóbbi nyertesünk, Kollár Gábor János beszámolóját alább olvashatja.

"Az egész ottlétünk alatt figyelmesen és gondoskodóan bántak az egész családdal"

"A regisztrációkor nem is reméltem, hogy a nyertesek között lehetek. Ha egy szóval szeretném összefoglalni az egész ott tartózkodásunkat, valamint a Fogadó felénk tanúsított viszonyát, akkor az a szó a GONDOSKODÓ lenne.

Már a szervezésnél is érezhető volt ez, hiszen szereztek a kislányunknak kiságyat, lehetővé tették, hogy tovább is maradjunk, mint amennyire a nyereményünk szólt, illetve az egész ottlétünk alatt figyelmesen és gondoskodóan bántak az egész családdal. A bejelentkezéstől kezdve elutazásunkig egyszer sem hangzott el, hogy most mi ingyen vagyunk, örüljünk, hogy ott lehetünk, hanem teljes értékű, fizető vendégként tekintettek ránk.

"Úgy szervíroztak mindent, mintha egy sokcsillagos szállodában lettünk volna"

A személyzet kedvessége szinte nem ismert határokat. Csak négyünknek is ugyanúgy szervíroztak mindent, a reggelitől az ebéden át a desszertig, mintha egy sokcsillagos szállodában lettünk volna. Kedvességük tette lehetővé, hogy együtt tudjuk elfogyasztani a vacsorát, mert a kislányunk (7 hónapos) csak kézben bírt megmaradni, és a kedves felszolgáló srác karjaiba vette és sétált vele, míg mi ettünk.

A svédasztalos reggeli egyszerűen bőséges és ellenállhatatlan volt. Minden volt, ami szem-szájnak ingere, a rántottától kezdve a virsliig, sajtok és felvágottak, fokhagymás-tejfölös-sajtos lángos minden mennyiségben. A reggeli étkezések voltak mindig a kezdetei a szép napnak, így könnyű volt minden reggel hosszú sétákra indulni.

"Nemcsak figyelmesek voltak, hanem bíztak is bennünk"

Az, hogy figyelmesek voltak, hogy mosolyogva és derűsen beszélgetve kezdődhetett minden reggel, családiassá tette az ottlétünket, és bár inkább utazgattunk, keveset voltunk otthon a Fogadóban, mégis éreztük, hogy várnak bennünket, hogy figyelmükkel kitüntetnek bennünket is, és mindenkit, aki betért oda. És nemcsak figyelmesek voltak, hanem bíztak is bennünk. Szabadon járhattunk a Fogadóban, az étteremben, akkor jöttünk és mentünk, amikor kedvünk tartotta, saját kulccsal rendelkezvén nem szabtak határokat nekünk.

Köszönjük a lehetőséget, immár ez volt a harmadik alkalom, hogy Villányban jártunk, és biztosan vagyunk abban is, hogy nem utoljára. Sajnos nem teljesült az a vágyunk, hogy a havas Villányban gyönyörködjünk, de ami fontos, hogy nemcsak mi, hanem a gyerekek is vidáman és jól érezték magukat, és csodásan sikerült a két ünnep közti időszakot eltölteni a Hétfogás Fogadóban."

Kollár Gábor János, Győr

Korábbi nyerteseink voltak

Játsszon velünk, töltse ki ezt a játékszelvényt és megtudja, hogy Ön-e a következő szerencsés, aki a nevével és email címével egy 3 napos 2 főre szóló villányi utazást nyer félpanzióval. Jelentkezzen!

Keresztnév:
E-mail:
Játékszabályzat

Villányi szállás a pincesor és a város közepén - Hétfogás Fogadó Villány. Csatlakozzon hozzánk a Facebook-on!